AMD je objavio FSR 3.1 i Radeon Software Adrenalin Edition 24.3.1

image

Prošli tjedan održavala se naveća globalna konferencija za programere igara – “Game Developers Conference” (GDC), gdje je AMD predstavio FidelityFX Super Resolution (FSR) 3.1 , najnoviju iteraciju popularne tehnologije povećanja veličine i generiranja slika otvorenog koda.

Nakon uspjeha AMD FSR 3, koji je integriran u popularne naslove kao što su Avatar Frontiers of Pandora , Like a Dragon: Infinite Wealth, Starfield, The Thaumaturge i druge, AMD FSR 3.1 nudi niz ključnih ažuriranja, uključujući:

  • Poboljšanja vizualne kvalitete u određenim situacijama, kao što je poboljšana temporalna stabilnost (smanjeno titranje), bolje očuvanje detalja i smanjeno pojavljivanje duhova i “mutnoće”.
  • Odvajanje upscalinga od generiranja slika, dopuštajući tehnologiji generiranja slika AMD FSR 3.1 da radi s drugim rješenjima za upscaling
  • Podrška za Vulkan i Xbox!
  • Novi FidelityFX API programerima olakšava otklanjanje pogrešaka i pruža kompatibilnost s budućim verzijama FSR-a

image

Više informacija će uslijediti kada AMD FSR 3.1 postane dostupan programerima na GPUOpen portalu i kada igre koje ga podržavaju budu dostupne.

AMD FidelityFX Super Resolution rješenje je otvorenog izvornog koda za upscaling koje donosi golema povećanja slika u sekundi u podržanim igrama, pružajući zadivljujuće visokokvalitetne igre visokih performansi na gotovo bilo kojem hardveru, uključujući AMD GPU i APU, konkurentni hardver i konzole.

image

Osim toga, AMD je lansirao AMD Software: Adrenalin Edition 24.3.1 , koji pruža podršku za Dragon’s Dogma 2 , Horizon Forbidden West Complete Edition i Outpost: Infinity Siege, uz proširenu HYPR-Tuned podršku za Dragon’s Dogma 2, Diablo IV, Ghostrunner 2 i Suicide Squad: Kill the Justice League .

Kada je AMD HYPR-RX omogućen u igri postavljenoj na HYPR, AMD RSR ili FSR (ako ih igra podržava) automatski će se omogućiti, zajedno s omogućavanjem AMD Radeon Anti-Lag i AMD Radeon Boost za daljnje povećanje performansi i smanjenje latencije.

Izvor: PCEkspert.com