Instagram donosi ažuriranje koje će se svidjeti vlasnicima sadržaja

Instagram donosi značajne promjene u načinu na koji njegov sustav preporučuje sadržaj, s fokusom na originalni sadržaj i povećanu distribuciju za manje račune. Mnoštvo promjena najavila je tvrtka u današnjem postu na blogu.

Najveća promjena odnosi se na agregatore — račune koji preuzimaju ili snimaju videozapise i fotografije drugih korisnika te ih ponovno objavljuju. Ponekad će agregatori dati zasluge izvornom posteru tako što će ih označiti u objavi ili naslovu, ali često je sadržaj “opljačkan” bez ikakve potvrde, a angažman je prebačen od osobe koja je sadržaj stvorila.

Instagram očito ima problema s tim i počet će uklanjati ponovno objavljeni sadržaj iz preporuka na cijeloj platformi. Ažuriranje cilja na serijske repostere – račune koji dijele sadržaj koji nisu “stvorili ili poboljšali na materijalan način” više od 10 puta u 30 dana. To znači da, u teoriji, vaša stranica Instagram Explore ili preporuke glavnog feeda neće uključivati ​​sadržaj s agregacijskih računa.

Pogođeni računi mogu ponovno postati kvalificirani za preporuke 30 dana nakon zadnjeg ponovnog objavljivanja “neoriginalnog” sadržaja. To neće utjecati na “skup izdavača” koje je Instagram identificirao s ugovorima o licenciranju ili dopuštenjima za ponovno dijeljenje od kreatora sadržaja, prema postu na blogu.

Instagram ide korak dalje od pukog utišavanja “lopovskog” računa: platforma će zamijeniti ponovno objavljeni sadržaj objavom izvornog kreatora u preporukama. Tvrtka kaže da će zamijeniti repostove samo kada je izvornik “relativno nov” i kada je sustav siguran da su postovi identični “na temelju audio i vizualnih signala”. Kreatori će dobiti obavijest kada njihov originalni sadržaj zauzme mjesto ponovnih postova i bude preporučen na platformi. Ove se promjene odnose samo na preporuke — ako pratite agregacijski račun, i dalje ćete vidjeti njihov ponovno objavljeni sadržaj na njihovom profilu ili u feedovima.

Instagram će također početi dodavati oznaku koja navodi izvornog kreatora – iako će i izvorni kreator i račun koji ponovno objavljuje fotografiju ili video moći ukloniti oznaku.

Izvor: Bajtbox.com