Spotify najavio nove opcije u svom streaming servisu

Ovaj novitet za sada je dostupan samo korisnicima u Velikoj Britaniji, no s vremenom se možda proširi i na ostala tržišta.

Spotify je dominantna kompanija na tržištu glazbenog streaminga s najvećim brojem korisnika i pretplatnika. Iako je glavni fokus tvrtke na glazbi, odnosno streamingu pjesama i albuma, tvrtka je ipak odlučila proširiti svoj biznis i na neke druge kategorije.

S vremenom su veliki naglasak stavili na podcaste pa su tako nedavno potpisali novi višegodišnji ugovor s vjerojatno najpoznatijim voditeljem podcasta Joeom Roganom koji je težak čak 250 milijuna dolara. Dio fokusa prebacili su i na video pa su tako ranije predstavili opciju kratkih videozapisa namijenjenu glazbenicima. Oni takve videozapise u trajanju do 30 sekundi mogu objavljivati uz pjesme ili svoje profile kako bi svojim fanovima pružili dodatan sadržaj. Nakon toga najavili su kako počinju testirati i spotove koji bi se pretplatnicima njihova servisa trebali prikazivati unutar aplikacije.

Ovaj tjedan predstavljen je još jedan novitet te Spotify sada ulazi i na tržište online edukacije. Sklopili su partnerstvo s više kompanija, uključujući i BBC Maestro i Thinkific te će u suradnji s njima korisnicima pružiti uslugu različitih video tečajeva koji će biti podijeljeni u nekoliko kategorija - kreativa, stvaranje glazbe, biznis i zdrav život. Na početku će ovaj projekt biti dostupan samo u Velikoj Britaniji, no s vremenom bi se mogao proširiti i na druga tržišta, a možda se poveća i broj kategorija.

Kako je objasnio Babar Zafar iz Spotifya, brojni korisnici putem njihova streaming servisa već slušaju edukativne podcaste i audioknjige te vjeruje kako će takvi korisnici prihvatiti i novi oblik edukativnog sadržaja kroz videozapise.

Takav oblik edukativnog sadržaja bit će dostupan korisnicima besplatne verzije i pretplatnicima pri čemu će najmanje prve dvije lekcije predavanja biti besplatne, dok bi se za pristup ostalim lekcijama trebalo dodatno platiti. Iz Spotifya ne spominju cijene dodatnih lekcija te bi one vjerojatno trebale ovisiti o sadržaju.

U ovoj kompaniji nadaju se kako će povećanjem broja opcija i sadržaja koji je dostupan putem njihova servisa privući nove korisnike, odnosno pretplatnike. Njihov je broj u konstantnom rastu te analitičari očekuju kako će broj pretplatnika ovog mjeseca doseći 239 milijuna. Plan tvrtke je da do kraja ovog desetljeća ukupan broj korisnika (besplatne verzije i pretplatnika) dosegne čak 1 milijardu.

Izvor: Dnevnik.hr